Wyznaczanie i przekraczanie najwyższych standardów.
Jakość jest głęboko zakorzeniona w kulturze KAEFER i pozwala nam zapewnić stałą satysfakcję klienta.
W KAEFER koncentrujemy się na czterech aspektach jakości:
Planowanie Jakości
Wszystko we właściwym miejscu i w odpowiednim czasie.
Od kalkulacji, specyfikacji i procedur planowania operacyjnego do przepływu informacji, długości terminów realizacji i materiałów.
Jakość zarządzania
Całościowe zarządzanie projektami.
Dostarczanie wiedzy fachowej i zarządzanie w każdej fazie projektu, aby zagwarantować przejrzyste i zwięzłe procesy, regularne monitorowanie i wymianę informacji.
Jakość komunikacji
Na placu budowy nic nie działa bez skutecznej komunikacji.
Wszyscy partnerzy i wykonawcy są mocno zaangażowani w procesy i jasno komunikują się ze sobą, niezależnie od tego, czy są to robotnicy, klienci, dostawcy, przedstawiciele handlowi, administracja czy kierownicy operacyjni.
Jakość techniczna
Dostarczanie innowacji i najwyższej jakości wiedzy fachowej w zakresie usług i rozwiązań jest naszą codziennością.
Posiadamy certyfikaty ISO 9001, ISO 14001, OSHAS 18001 i SCC. I nawet jeśli brzmi to tak, jakby wszystkie obszary jakości były objęte certyfikacją, nasza kultura ciągłego doskonalenia w całej firmie oznacza, że w przyszłości będziemy nadal wyznaczać sobie coraz wyższe standardy.